czwartek, 20 maja 2010

20maja2010///awuefy///łdzzz,


















awuefy, b.podl.




///
ja w Lodz od dzis,
zem o dopiero co wrocil ze nocnych eskapad.
pizzzzy najedli na noc,
tlustej,
ze chusteczkami z niej tluszcz i olej trza bylo zbierac.
ale w tluszczu moc i sila.
no,

zostala mi pokazana dzis granica,
o panie,
dzielaca łks i widzew,
o luuudu,
poczulem sie,
ciary byly.
;d


i leze ja teraz o o oo,
i ciezko we kiszkach,
bo te pizzzzzce,

i smutki sa troche,
z ju kent dens odpadla Ania,
a ja lubil ja,
Alex tez wylecial ale jego mniej love ja,
:(
zle kurcze,
oj zle,



///
a jeszcze taka opcja mistrz!
no mistrz!
jak wroce stad,
do wawki czy tam bialej,
to robie rzecz niebywala,

moze juz ktos o tym wiedzial a i moze nie,
ale ja sie dzis wlasnie dowiedzialem,
zatem,
w miejscowosci MOSZNA (woj. opolskie),
znajduje sie piekny, ale to przeeeprzepiekniusi palac, palacyk, dworek, zamek, zameczek!!!
wygoogluj sobie bracie, siostro i dawaj lecim tam,
;d

ja tak.
he,

no mistrzostwo swiata no,
na wp byl jakis ranking miejsc malowniczych swiata czy co,

i kto by pomyslal ze w MOSZNIE,
o panie.






love,






.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz