piątek, 5 sierpnia 2011

5sierpnia2011 / caroline with bridge n agnees






















































































































































































caroline&bridge,
'11''
with
agnees,
.













///
herbata wystygła,






///
beka dzis,
jade ja za mazda3, i swatla wszystkie jakiekolwiek tylko posaidam odpalone mam,
to i nie widze odbić zadnych,
i paranoja,
a to taki sprytny on, mazda ten ze tak ma blaszke wygiętą ze nie widac i na 37cm trza dystans pomniejszyc by przejrzeć sie.
no w szoku;d






///
nie bolala mnie noga,
nie bolal mnie nos, ni oko,
nie strup, bo rozdrapal ja,
nie nic,

we srodku bolalo mnie,

with g, we concluded that the soul ached......
:D



niezłe buty takie,


/

a tak serioska to pewnie od spania żebra,
bo deska jakas w lozku mnie wystaje tu o w Bialej,
i napiera naciera uwiera,
:()()()

tapicera daaaaj!






///
i eryka bedu w jutro,
no ciekaw.
zobaczym.



/

amon tobin,
tera o.






16:06,
czas ożyć,

ze hej!

















***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz