piątek, 20 listopada 2009

20listopada2009/ no i pol swiata zwiedzil ja, ojejsssss,,.
























dalej Ldz,
w szkolach dzis od rana do nocy, od jasnosci do ciemnosci!,----luuuuduuuuu!
i na zajezdzie ja,
ajsss,

postanowil ja zem dzis palcem po gladziku poglaskac,
i o.

kocham podroze toz,
bardzobardzo,
wiedz.

zem byl tam gdzie po troszu marzenia siegaja,
i zem odwiedzil miejsc kilka, sprawdzajacczy na miejscu wszytsko,
czy tak czy nie tak jak za czasow dawniejszych mych,
kiedy bywal tam ja.
pariSparIsbaRcelonEbaRcelOnEbrOOklyngolDengaTeeeee.................................,

leze na podlogach od chwil kilku juz dluzszych,
i klata mi puchnie - czuje,
ajs,








_ _ _
czujeszto?








wstaje 7zerozero,
wiec robie spanie,

kochanie,
















*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz