czwartek, 5 listopada 2009

5listopada2009/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!boli kark coś,





















paryscy hooliganiiii,
ul. sienna, teraz o.






psssssss,
sporo dobrej muzki zakupil zem dzis ja,
oj duzo.
i wczoraj!
ale podjaranko.

nie bede nawet mowil nic ja,
bo tez kupisz;d

ajjj,
sffffffir toz,
wpadnij to zerkniesz i uchem rzucisz na toc!
:)

np,
kurcze tak odkladalem i odladalem, zebrac sie nie moglem na ten krazek, ale w koncu sie zebralem, no,
i mam,
zamali - why u put your hands in the air / i cant get next toy our chains - 7"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjtttttttttttttttttttttttt,
funkymamasandpapas,
:)


spie,
jutro z rana wyjazdy mam ja,
do Krakowa tym razem,
pofotografowac troche,
i o!
powroty planowane we niedzielne wieczory!
i o!



kisssssssssy,
toz.!





















*

1 komentarz:

  1. siodemka sonar soul chyba bardziej fajniusia. ale ta tez jest klawa.
    pozdrawiam. czesc.

    OdpowiedzUsuń