wtorek, 8 grudnia 2009

7grudnia2009 /// RHCP - C
















i yo!
i ostatnimi czasami sie cos straszliwie mi wraca do muzyk starszych tych troche,
m.in Red hoty, o!

jeszcze w niedziele mialem do Felka, do Empiku leciec po cd Californication lecz cos mi z czasem sie stalo i nie udalem sie tam tam,

dzis sie budze, tu o w Warszaw juz,
i bez mysli zadnych,

odpalam itunsa z kawalkiem Otherside,
i tak na repeatcie kilkakrotnie,
i o.

wchodzac na allegro, nadal bez zadnych nadzieji i mysli,
wchodze i wchodze,

az mysle, a co? sprawdze czy w ogole istnieje taki wosk we Polsce naszej,
i co?
i co sie wydarzylo?
to ze nawet istnial taki we Warszaw!

i ja łooooo za telefona mego nokia marki,
i do typa z prosbami by czekal na mnie bo ja jade juz,
i zesmy polecieli z leszczynowa glowa! (czyt. Leszczyn)

i mam ja,
i sie kreci,
a ja skacze ucieszony,

dzis nawet szczescie,
no nawet,

daj Bog jutro,
i dalej i dalej,



HEY,



















louv,

*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz