wtorek, 1 grudnia 2009

1grudnia2009 /// klaklaKLA!




































kla ma,
podlaskie biale,
listopady,
noce, a dosc cieplo.



:::
latal zem ja od warszaw do tu, do tu czyli bialki mej,
i pozalatwial to co zalatwic mial,
sie na troche tu osiedlilem,

i dzis znow powroty stolicowe.
ale takze na niedlugo,
bo do czwartnicy.
bo do weekenda w b!

pozniej zajazdy sie zaczynajo.
lodzie, nielodzie i t ddddddd,
ale ciesze sie okrutnie,
tylko zaczac cos robic trza,
bo to lekko ponad tydzien,
aj,
a ja goly,


:::
kurde tak patrze,
a ze to grudzien dzis juz jest,
nie czaje,
czego to ten czas nas tak goni,
ludzie,

e tam,



:::
klaldiucha ma cieszy slicznie ryjek swoj,
takie igraszki wraz ze najplaskim z plaskich light,;d
no o.
he,


ej,
klaldiucha,
pisze ja teraz o,
i noga na noge,
i zdretwiala,
i mrowki.
no i k nie wiem jak ja jutro do ciebie przyjde:(

nie przyjde,
dupa,

to i do czwartek,
ajt,
:
*




:::
sms od mamusia!;* : 'taniec z gwiazdami' wygrala mucha.
taki sms wczoraj dostalem ja od mamci mej,
wczuta kobieta,
lecz liczyla na te druga,
rosjanke..
natasze.
o!

dostalem sms ten,
a popkorn jadlem,
w jazz.
:
moc usciskow domki i kudlate,







:::
kissssam,
i do do do!



















*

1 komentarz: