piątek, 13 sierpnia 2010

13sierpnia2010 /// TBCK /// 100razy już ja,






















pewne ludzie,
duet,
love,




///
dzis sto,
100 raza juz zem bloga tego zaktualizowal ja,
no ladnie,
i fajnie,
no.





///
slucham limp bizkit,
po kolei,
jaki idzie w dyskografiach,
melodia po melodiiii,
tekstowo szalenczo zapamietuje,
bo toz to tuz tuz koncert,
jak z bata strzeli i o,
i o,
i przyjado chlopcy,
bo 9pazdziernika,
szalejem.


paaaanie,
i'''''m just the crazy,





///
ja mam tak,
ze jak porzuję lub pożuję gume,
to i jesc za czas jakis zachciewa mi sie przzeeeeokrutnie!
zawsze jest tak w niedziele,
no najczesciej w niedziele,
albowiem to wtedy na spokojnie,
do mamci na obiady sie wraca,
spi sie do 14:27,
a posilek ok 15,
i by zglodniec,
(bo na noc sie nawpierdalam czekolady i lososia z bulka co ziarna ma na spodzie)
to ja tej gumy orbit lub airwaves za rzucie lub żucie sie biore.
pomaga,
daje rade to,
i daje rade ja,
posilek w calosci popopopo....





///
a dzis w Jazzanova cafe w Podlaskiej Bialej,
z plyt mych czarnych woskow,
bede pokazywal jaki jestem disc dzokej,
i muzyki wlaczal bede.
tak.
bardzo milunie dla uszka,
deep hałsy, njujazzy, bassy i pieknie i slicznie wszystko.
od godziny 20 jakos to.
chcialbym bys tam byl bracie i siostro.
zapraszam ja.
piwa sie napijem.
i cin cin dj cztery lewe rece.
hej ho!





///
kochasz mnie?














*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz