środa, 25 sierpnia 2010

HIP HOP KEMP 2010 / 18-19-20-21.08.2010 !!!



























































































i misiula, i fellunia, i baniunia, i leszczunia, i o i ja, o,
i pokempowali my.
i powydurniali.
i poodpoczywali.
i o.
i super.
powrociwszy do rzeczywistosci juz.
w podlaskiej bialej pojawil sie, przed chwiloo co teraz o,
martuch przywioz.
;))))




///
opisywal co bylo to juz moze nie bede ja.
po coz gadac mam kto byl jak na stronie se mozesz przeczytac.
a i po co do kazdego dopisywac mam ze zajebiscie no.
toz po co?





///
awruk,
zostawilem telefon w samochodzie,
ide po.




heeeei!










*

3 komentarze:

  1. na pierwszym zdjęciu troche wojtek sokół, groźnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale za to, że mnie na żadnym nie ma to chyba się powinnam obrazić Kubuś :)

    OdpowiedzUsuń