sobota, 13 czerwca 2009

brim-brrimbam!





















o kurwszczosci! blogujeee,
i co jest? jest posypane najlepiej.

i jest tez 4,42,
i mysli mnie takie ogarneli ze pisal bede ze sensem w koncu.
historie opowiadal.
i nie poezjo zadna tylko polskim jezykiem mym i twym.

powolutku.
jest na razie dobrze i zdrowo posypane.

staral sie bede jajakub codzien jakos cos zaaaaaktualizować tu zdjeciem i cus dopowiedziec toz.

codzien takze staral sie bede fotografowac. i to co danego dnia spodobuje sie mnie naj naj to ujrze ja tu to i ty tez. wiesz?:)
chce ja tak.
sie mnie podoba.
kurcze.

kocham cie mamcia, jak jestes nawet w rydze jaki tez w rosji.
pamietaj wodki daj.
kocham.

pstrro
*

1 komentarz:

  1. ready or not, here I come, you can't hide
    gonna find you and take it slowly

    tako to lecialo

    OdpowiedzUsuń