niedziela, 21 czerwca 2009

łdz : 18 i 19 czerwca 09 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''













































yooooyo,
pozna gadzino to a ja na zajezdzie niezlym.
taaaaki zmeczony ze szok!
plecy bolo ze szok!
dyskopatia sie udziela ze szoook!

we bialej podlaskiej mej dzis, czyli wczoraj, czyli w sobote, dnia dwudziestego miesiaca czerwiec, co deszcz nie padal w jego dzien tylko wieczorami i nocami i co robi to takze we chwili obecnej, odbyl sie festyn!ha!!!!!!!!!!
nie no,, dupa ja.
oszukuje.
ale chlopaki zorganizowali kilka koncerciw.
i dobrze.
sie ciesze ja bo wyszlo pieknie.
nie chce mnie sie pisac teraz ooo o o tych wszystkiech wydarzeniach to jakos moze na dniach cos piardolne, jak moze jakies foty zdobede czyy cuuu, nei wie ja. moze oleje i obsram to. a i moze nie. oj cicho, nie mysle juz o tym.
ale w porzadku i dzieki ja mowieeee o **;

ps. suko bez klasyy yyy-yy y,
he,



we lodzi byl!
pisal toz.
i sie nasiedzial ja tam ze hohooo a to co nad tym tekstem widnieje to caly moj dorobek ktory przywiozlem.
ale chyba kazdy mnie rozumie. tzn kazdy kto zna nastawienie me do lodeczki tej slicznej.
ojej,
to zestawienie jak najbardziej trafne sie wydaje mi i natrafione w niej samej, w rzeczy samej, lodzi.
i uwaazam prosze pana ze tak bedzie najlepiej,
heh.
i uwaazam ja tak.





__ __ __
karolynko









*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz